PIELGRZYMKA FILII KRAKOWSKIEJ RUCHU ŚWIATŁO-ŻYCIE

DO KROŚCIENKA 18.11.2017 R.

PROGRAM PIELGRZYMKI

AUTOKARY I AUTA OSOBOWE

??.?? – Modlitwa o owoce Pielgrzymki

– Podjęcie intencji, w której odbywa się pielgrzymkę

DOLNY KOŚCIÓŁ

15.00 – Zawiązanie wspólnoty

15.15 – Koronka do Bożego Miłosierdzia

15.45 – Spotkanie ze świadkami życia ks. Franciszka Blachnickiego

16.15 – Namiot spotkania

16.45 – Przygotowanie do Eucharystii

17.00 – Eucharystia pod przewodnictwem bpa Stanisława Salaterskiego

REMIZA

18.15 – AGAPE

DOLNY KOŚCIÓŁ

19.30 – Uwielbienie

20.30 – Błogosławieństwo końcowe i zakończenie pielgrzymki

AUTOKARY I AUTA OSOBOWE

20.44 – Dzielenie się słowem Bożym i inspiracjami, które zrodziły się podczas pielgrzymki, przynajmniej z dwoma osobami.

SPRAWY ORGANIZACYJNE

  1. Grupy pragnące zwiedzać Kopią Górkę powinny do 15.11.2017 r. zgłosić się do Sekretariatu Centrum Ruchu (tel.: 18 262 32 35 lub 660402330) i ustalić godzinę i program zwiedzania. Zwiedzanie Kopiej Górki będzie możliwe najwcześniej od g. 11.00.

  2. Zgłoszenia grup z diecezji przyjmuje moderator filii ks. Sławomir Sarek (tel. 602758365, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Należy podać ilość osób, w tym kapłanów, diecezję, środek transportu (autokar, bus, samochód osobowy).

  3. Organizatorzy w ramach AGAPE połączonej z kolacją zapewniają w remizie:

– kawę lub herbatę

– cukier

– kubki termiczne i mieszadełka

– no i dla chętnych wrzątek (taki żarcik)

  1. Organizatorzy nie zapewniają posiłków (obiad lub kolacja), dlatego należy zadbać o zapewnienie czasu na obiad i zabranie suchego prowiantu na kolację.

  2. Prosimy każdą grupę autokarową o przywiezienie jednego dużego placka na wspólny stół podczas AGAPE, a pozostałych pielgrzymów o małe co nieco. Wszystkie słodycze przynosimy do zakrystii dolnego kościoła przed g. 15.00.

  3. Każda diecezja deleguje po jednej osobie lub parę małżeńską, która od g. 15.45 da maksymalnie pięciominutowe świadectwo o swych spotkaniach z ks. Franciszkiem Blachnickim. Osoby te zgłaszamy do ks. Sławomira Sarka. Jeśli posiadają zdjęcia w formie elektronicznej, które można by wyświetlić podczas ich świadectwa, to proszone są o ich wcześniejsze przesłanie do ks. Sławomira.

  4. Diakonia muzyczna składać się będzie z przedstawicieli pięciu diecezji naszej filii. Od 3 do 5 osób z diecezji (śpiewający i grający) należy zgłaszać do Patryka Celebańskiego (tel. 797795753, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), który będzie koordynował posługę tej diakonii. Osoby te przyjeżdżają już w piątek na DWDD, aby wieczorem przygotować oprawę muzyczną.

  5. Za posługę diakonii liturgicznej odpowiada archidiecezja krakowska. Zgłoszenia, po 3 osoby z diecezji, przyjmuje ks. Michał Leśniak (tel. 608206746). Osoby te powinny mieć własną albę i o g. 14.45 zgłosić się do zakrystii dolnego kościoła.

  6. Posługi podczas Eucharystii

– Czytanie – Rzeszów

– Psalm – Tarnów

– Modlitwa wiernych – Kielce

– Dary – Kraków

  1. W trakcie spotkania w dolnym kościele od 15 do 17 pragniemy, aby 2 lub 3 grupy posługiwały modlitwą wstawienniczą. Dlatego prosimy o zgłoszenia do ks. Sławomira z każdej diecezji 2 osób do posługi w diakonii modlitwy. Osoby te powinny o g. 14.45 zgłosić się do zakrystii dolnego kościoła, gdzie zostaną podzielone na zespoły modlitewne.

  2. Za prowadzenie koronki do Bożego Miłosierdzia odpowiada diecezja tarnowska, a za uwielbienie – archidiecezja przemyska (w sprawie pieśni na uwielbieniu należy skontaktować się z Patrykiem Celebańskim z diakonii muzycznej).

  3. Każda diecezja deleguję jedną osobę do diakonii gospodarczej, która przygotuje AGAPE w remizie (pokrojenie i rozstawienie ciast, zagotowanie wody, rozstawienie kubków, herbaty i kawy…). Zgłoszenia do ks. Sławomira.

  4. Potrzebujemy jednej osoby, która podejmie się odpowiedzialności za opracowanie komputerowe i wyświetlanie tekstów pieśni oraz ewentualnie zdjęć. Zgłoszenia do ks. Sławomira.

  1. Koszty organizacyjne

– 5 zł od osoby –

wpłacane w sekretariacie przy wejściu do dolnego kościoła